دلسا دلسا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

دلبندمان

تاتی تاتی

1393/6/23 18:58
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

چند وقته میخوام بیام بگم چه ماهی شدی فرصت نمیشه. 

قربونت برم گل شیطونم الان نزدیک ده روزی میشه که داری راه میری

دیگه هر روز دور خونه رو واسه مامانی متر میکنی و منم دنبالت راه میرم اخه هنو خیلی مسلط نشدی

میترسم یه وقت بخوری جایی طوریت بشه. فکر میکنم 12شهریور بود که راه افتادی

قبل یه سالگیت واسم راه افتادی نمیدونی من و بابا جون چه ذوقی میزنیم واسه راه رفتنت. 

دلسا جونم باورم نمیشه داری یه ساله میشی خدایا چهقدر عمرامون زود میگذرن. دیگه کم کم خانومی شدی واسه خودت

امروز از گلامور محل کار قدیمم بهم زنگ زدن که بیا دوباره سر کار.. نمیدونم برم یا نه میترسم تنهات بذارم اخه نمیتونم از 

میترسم از خودم دورت کنم حالا موندم بابایی میگه نذارمت مهد کودک ولی از یه طرف 

دوست دارم سر کار هم برم از یه طرفم دوست ندارم به تو اسیبی برسه. کاش با مامانی حرف میزدی میگفتی چیکار کنم. 

الان خوابیدی جون دلم. فردا قراره بریم تهران عروسیه فاطمه نرگس جونه همه با هم میریم. امیدوارم مثله 

شمال که با بابایی سه تایی رفتیم بهمون خوش بگذره. 

خیلی عاشقتم دلسا جون بوس تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلبندمان می باشد