دلسا دلسا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

دلبندمان

من اومدممممممممممممم

1394/3/6 1:47
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

درگیرم بدجووووووووور مامانی.من از  دی ماه یه کار اینترنتیو شروع کردم که خرید انلاین انجام میدم برای مشتری ز سایتای ترکیه خیلی اون درگیرم کرده مامانی الانم دو هفته ای هست میرم اتلیه سمیرا شاپوری.اونجام کار میکنم شما رو صبحها میذارم پیش خاله هانیه ومامان جونی خودت دوست داری و خدا روشکر اذیت  نشدی.درگیرم اساسی مامانی.خیلی دارم تلاش میکنم برات مامان ونگران ایندت هستم.اما نمیدونی که خیلی درجا میزنم خیلی سخته.

ولش کن این حرفا رو خدا بزرگه مادر

از شیرین کاریات بگم ؟اینقدر ماشالله شیطون شدی که نگووووووووووووو

حرف میزنی خیلی خوب راه میری خیلی عالی بازی میکنی چشم میذاری که پیدات کنم وبترسونمت عاشق شیری و خیلی منو تو غذا خوردن اذیت میکنی خلاصه خانومی شدی برا خودت.خیلی عاشقتم قول میدم زودتر بیام برات بیشتر حرف بزنم مامان خیلی دوستت دارم.

وقتی میگم دوست دارم تو هم میگی دووست

وایییییییییییی میمرم برای این لغتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلبندمان می باشد