دلسا دلسا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دلبندمان

عشق من

1392/7/30 13:54
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

شما پاهای خوشگلتونو گذاشتین تو زندگی مامان

گل نازم شما بدون هماهنگی قبلی ٢٩ شهریور ١٣٩٢ ساعت ١١.٤٥ به دنیا اومدی.

بیمارستان سینا و دکتر ارندی

عشق من نمیدونی چقدر من وبابایی و همه نزدیکات عاشقتن.

الان که دارم اینا رو مینویسم شما ٣٣ روزه هستی و الان در خواب ناز به سر میبرب و من از فرصت استفاده کردم.

نازدار من مامان خیلی عذاب و زجر کشید تا الان کنارش باشی.اون از حاملگی با استراحت مطلق وبعد هم یه دوران نقاهت زایمان خیلی سخت تر.اما میخوام اینو بگم نازی جونم که با یه خنده تو تمام دنیا واسه من زیر و رو میشه.

اسمتو گذاشتم سوسیل مامان .نمیدونم اما از این اسمای من دراوردی خودمه که روی تو بابا جون نازی میذارم.

نمیدونی چقدر میخوامت ستاره من فرشته پاک منی.

شبا زیاد اذیت نمیکنی مامانی رو خوب میخوابی ولی بعضی وقتا هم که قاطی میکنی کردی دیگه.اما در کل خیلی بهم خوش میگذره.اما خیلی سخته مامان بودن.

نمیدونی میمیرم برات. بوسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلبندمان می باشد