دلسا دلسا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دلبندمان

دل آویز ترین شعر جهانم

1392/4/5 22:33
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نازنینم

امروز چهارشنبه ست 5 تیر ماه به حساب مادر خانومی باید تا 95 روز دیگه بیای بغلم عشق شیرینم.

اینقد قشنگ تو دل مامان تکون میخوری و خودتو تاب میدی که دلم واست ضعف میره.هروقت تو رختخواب میخوابم دستم که رو دلم میذارم صدات میزنم مثل فرشته ها تکون میخوری.بابا جونت اولا باورش نمیشد میگفت من فکر میکنم اما از وقتی خودش امتحان کرده کلی ذوق زده.

به هر حال این روزا تو تنها دل گرمی و دل خوشی مادر هستی و امیدوارم که وقتی به دنیا اومدی مامانو

دل گرمتر کنی.

میدونه جوجه جون میخوام بهت یه نصیحت بزرگونه بکنم.دخترم مامانت یه وقتایی زیاد حرف میزنه و زیادی دلش واسه بقیه میسوزه وقتی بهشون راهکار میگه درسته که اونا بعد چند وقت میفهمن مامانت درست گفته اما همون موقع قبول نمیکنن و از دست مامانت ناراحت میشن یا وقتی با واقعیت روبرو میشن عصبانی میشن و میگن من باعث مکدر شدن اعصابشون میشم همین جا ازت میخوام که هرگز دخترم این اشتباهات مامانو تکرار نکن اگر عزیز ترین کست هم داشت اشتباه میکرد فقط در حد خیلی معمولی از اشتباهش آگاهش کن البته شاید بعضی وقتا آدما آگاهانه اشتباه کنن اما تلاش نکن که سعی کنی با تمام وجود اونا رو متوجه اشتباهشون کنی.چون اینطوری فقط تو آسیب میبینی و در نظر دیگران کوچک میشی.

من به این که تو عاقل ترین زنی میشی توی زندگیم دیدم ایمان دارم. فقط باید  چند تا چیز کوچیکو رعایت کنی .

1 اینکه زیاد گوش کنی.

2اینکه کم حرف بزنی.

3اینکه بیشتر از دو مورد بالا فکر کنی.

وقتی فکر کنی به چی گوش کنی که واست فایده داشته باشه به چیزای هجو گوش نمیکنی وقتی فکر کنی که این حرفی که میخوام بزنم در ادامه روند زندگی چه تاثیر مثبتی میتونه داشته باشه یا چقدر میتونه مخرب باشه اون حرفو میزنی یا نمیزنی.

وقتی این وبلاگو بخونی احتمالا دبستانی هستی و من حتما قبل از این به تو به صورت شفاهی اینا رو خواهم گفت.اما بازم حواست باشه دخترم.

مامانی خیلی دوست داره عزیزم میبوسمتقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلبندمان می باشد